اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

آخرین اخبار روز10:26

انریکه: راجع به ناداوری از داور بپرسید

انریکه: راجع به ناداوری از داور بپرسید

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری خود به سوالات مربوط به پنالتی گرفته شده برای بارسلونا پاسخ نداد.

خبرگزاری فارس: انریکه: راجع به ناداوری از داور بپرسید

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از پیروزی 4 بر صفر مردانش مقابل رئال بتیس گفت: تیم من 4 بر صفر به پیروزی رسیده و 5 بار هم توپ را به تیر دروازه حریف کوبیده است، آیا اتفاق دیگری باید رخ می‌داد تا من با صدای رسا اعلام کنم که تیمم بهتر از حریف بوده و ما مستحق پیروزی قاطعانه حتی با گل‌های زده بیشتر در این بازی بودیم؟

وی پس از چندین سوال مبنی بر صحت یا عدم صحت پنالتی گرفته شده برای بارسلونا گفت: در این باره از من سوال نکنید، اگر فکر می‌کنید ناداوری صورت گرفته آن را از داور بپرسید، من مسئولیتی در این خصوص ندارم، مگر وقتی علیه بارسلونا قضاوت می‌شود کسی از من سوال می‌پرسد که اکنون همه نگران ناداوری در لالیگا هستید؟

انریکه درباره پرچم‌های کاتالونیا در نیوکمپ نیز افزود: این بارسلونا است و این هم نیوکمپ است، این تیم چنین هوادارانی دارد، من افتخار می‌کنم که کاتالونیایی هستم و اگر روزی مربی نباشم سعی می‌کنم حتما با پرچم کاتالونیا به نیوکمپ بیایم، یوفا هم اگر مشکلی با این قضیه دارد، باشگاه بارسلونا را برای همیشه از حضور در دنیای فوتبال محروم کند، ما تغییری نخواهیم کرد.