اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

بررسی طرح‌های مربوط به معضلات و بحران آب

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کار‌گروهی به ریاست سورنا ستاری برای بررسی طرح‌های مربوط به معضلات و بحران آب تشکیل شد.
امیر توکلی رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کار‌گروهی به ریاست ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون تجاری‌سازی نوآوری، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی، رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری تشکیل شد که در آن طرح‌های مربوط به رفع معضلات آب و بحران آب به صورت ویژه بررسی می‌شود.

وی در ادامه افزود: کار‌گروه ویژه آب با هدف رفع مشکلات و بحران‌های موجود در کشور در زمینه آب که در حال حاضر موضوعی جدی تلقی می‌شود تشکیل شده است و تلاش می‌کنیم با حمایت از ایده‌های نو در این حوزه معضلات و مشکلات موجود در کشور را برطرف کنیم.

توکلی با اشاره به این طرح‌ها خاطرنشان کرد: طرح حذف نیترات، طرح پکیج تولید آب در زمان بحران، طرح مالچ پاشی خوزستان با همکاری سازمان مراتع و جنگل‌ها از جمله طرح‌های ویژه‌ای هستند که در این کار‌گروه مطرح و مشکلاتی که بر سر راه اجرایی‌شدن آنها وجود دارد را رفع می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: در این کار‌گروه طرح‌هایی که توان رفع معضلات آب کشور را داشته باشند مطرح و مورد بررسی ویژه قرار می‌گیرند تا به صورت سریعتر مراحل اداری موافقت‌نامه‌ها طی و تصویب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد