اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

حسینی: مقابل الاهلی نیاز به تماشاگر داریم/ به هماهنگی لازم رسیده‌ایم

الاهلی بهترین خط حمله هافبک را دارد
حسینی: مقابل الاهلی نیاز به تماشاگر داریم/ به هماهنگی لازم رسیده‌ایم

مدافع تیم فوتبال نفت گفت: ما مقابل الاهلی امارات نیاز به حضور تماشاگران در ورزشگاه داریم.

خبرگزاری فارس: حسینی: مقابل الاهلی نیاز به تماشاگر داریم/ به هماهنگی لازم رسیده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و الاهلی امارات در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهد بود. مقابل تیمی بازی داریم که چندین سال پیشرفت کرده است. بازیکنان بزرگ دنیا را هم جذب می‌کنند. ما تیم جوانی داریم با سرمربی جوان. امیدوارم بازیکنان جوان به این حد رسیده باشند که فردا قرا راست چه بازی کنیم. نفت تاکنون در این مرحله بازی نکرده و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی افزود: از همه هواداران درخواست دارم که به ورزشگاه بیایند. ما هوادار نداریم و به احتیاج به حضور تماشاگران در ورزشگاه داریم بازیکنان جوانی داریم که امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم

مدافع نفت در خصوص مواجه شدن با مهاجم برزیلی الاهلی تصریح کرد: من یک بازیکن هستم و کادر فنی آنالیز کرده است که این مسائل را به ما می‌گوید. الاهلی بهترین خط حمله هافبک را دارد. کار بسیار سختی را داریم و ما خود را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه احتمال دارد در این بازی گل بزند گفت: من به عنوان مدافع در یک صورت می‌توانم به حمله اضافه شوم آن هم در ضربات ایستگاهی است تمام تلاش خود را می‌کنیم که در ابتدا گل نخوریم و امیدوارم که برای تیم موثر باشم.

حسینی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جوان زیادی داریم که در کنار آن چند بازیکن جوان اضافه شده‌اند که هماهنگی خوبی در لیگ رسیدیم هرچند که برد نداشتیم. ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم همه درک بالایی داشته باشند. باز هم می‌گویم طرفداران می‌توانند به ما کمک کنند تا بازی خوبی داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد